piątek, 9 marca 2012

14.

Ja już zaczynam czuć wiosnę! Jest coraz cieplej, czuć zapach i smak nowalijek? Nie mogę się doczekać świeżych warzyw: szczypiorku, rzodkiewki, pomidorków, ogórków.... Wiem, wiem, trochę przesadzam, bo do lata jeszcze daleko. Ale np świeży szczypiorek można mieć już i to wyhodowany we własnej doniczce na domowym oknie.  Dzisiaj wstałam rano, standardowo pierwsze co czekał mnie spacer z psem. Zaspana, bezwładnie ciągnięta przez psa myślałam co można  zrobić sobie na śniadanie. Chodziłam, chodziłam i wymyśliłam! Przypomniałam sobie o moim szczypiorku, który nadaje się już do konsumpcji! coś co nie Pasta jajeczna to coś co nie wymaga wiele pracy ani wiele czasu! 




Wystarczy:
  • 4 jajka, 
  • 2 łyżki majonezu, 
  • łyżeczka musztardy, 
  • garstka szczypiorku, 
  • sól i pieprz!
Jajka gotujemy w osolonej wodzie, aż ugotują się na twardo. Następnie obieramy je ze skorupki, i kroimy w kostkę. Jak kto woli, drobno albo w większe kawałki. Szczypiorek płuczemy i siekamy na drobno. Do miski wsypujemy jajka i szczypiorek.


Do miski dodajemy  majonez oraz musztardę, sól i pieprz. Wszystko razem mieszamy i mamy przepyszną pastę jajeczną ze szczypiorkiem! Znakomity pomysł na śniadanie! :) Pastą można smarować pieczywo wszelkiego rodzaju, bądź tak jak ja użyć do tego chrupkiej macy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz