poniedziałek, 6 lutego 2012

6.

Dzisiaj bananowy dzień,  zaczęłam go  od bananowego koktajlu, który przyśnił mi się w nocy!
Wstałam więc czym prędzej i zabrałam się do roboty. Zamiast kanapek, płatków czy naleśników na śniadanie zrobiłam właśnie koktajl z jogurtu naturalnego.
Smak bajkowy a przede wszystkim jest to odżywcza porcja energii. Polecam wszystkim wielbicielom bananowych deserów. Przy okazji koktajl może nas rozgrzać w iście zimowe dni a to za sprawą cynamonu, który jest jednym ze składników. A jak wiadomo cynamon ma moc rozgrzewającą! :)



Potrzebujemy:
  • Jogurt naturalny
  • dwa banany
  • 2 łyżeczki cukru trzcinowego
  • odrobina cynamonu



Banana obieramy ze skórki, kroimy na kawałki i wrzucamy do miski. Za pomocą blendera miksujemy i dodajemy cukier. Chwilkę miksujemy i następnie łyżką dodajemy cały jogurt naturalny.  Gotowy koktajl wlewamy do wysokiej szklanki i wierzch posypujemy cynamonem.
Śniadanie gotowe w 3 minuty....





 a w sekunde zostało zjedzone.... :)


Tymczasem w moim piekarniku pieką się bananowe babeczki! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz