niedziela, 12 lutego 2012

8.

Szpinakowy przysmak by Mixal!!

 Dużo pracy, dużo zmęczona ale też dużo dobrze.
Zawsze znajdzie się chwilka na kuchenne inspiracje. Tym razem nie ja gotowałam tylko koleżka Mixal, który jak przystało na kierownika restauracji potrafi zrobić coś dobrego na obiad dla swoich pracowników! :D
Nie omieszkam wspomnieć że czynnie uczestniczyłam w tym wydarzeniu a mianowicie odcedziłam makaron i powtarzałam "Mało soli! Mało czosnku!"  :D
W rezultacie wyszło nam przepyszne danie, czyli MAKARON ZE SZPINAKIEM, bądź jak kto woli szpinak z makaronem! ;P

Potrzebujemy:
  • Szpinak mrożony rozdrobniony
  • makaron rurki
  • śmietanka 30%
  • pierś z kurczaka pokrojona w kostkę
  • czosnek, sól, pieprz



1. Makaron wrzucamy do wrzącej  osolonej wody i gotujemy ok 10-13 min! :)

2. Pokrojoną pierś z kurczaka wrzucamy na patelnię z rozgrzaną oliwą i smażymy aż będzie miękka.


3. Na osobnej patelni rozgrzewamy masełko i dodajemy szpinak aż się rozmrozi. Smażymy go tak przez chwilkę, następnie dodajemy sól, pieprz i czosnek. Dużo czosnku!!
Następnie dodajemy śmietanką  i mieszamy dokładnie. Kiedy szpinak już będzie dobrze dodajemy usmażoną pierś z kurczaka.




4. Makaron odcedzamy na durszlak, płuczemy w letniej wodzie i jeszcze raz odcedzamy. Cały makaron można dodać do szpinaku i wymieszać dokładnie, tak jak my to zrobiliśmy, ale można też wyłożyć makaron na talerz i na wierzch nałożyć szpinak!



Chyba dobrze zapamiętałam cały przepis, tak więc smacznego ;) 
Oczywiście jemy pałeczkami!!! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz