poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Banan i gruszka z Nutellą

No i gdzie ta wiosna? Ja się pytam! Mam jednak nadzieję że na święta będzie piękna wiosenna pogoda.
A kiedy wiosna zacznie rozkręcać się na dobre, zaczną się grille! Uwielbiam grile i w tym roku będę troche eksperymentować i wybiegać nieco od zwykłych kiełbas śląskich. Uwielbiam warzywa grillowane, zwłaszcza cukinie. Ale też bardzo dobre z grilla są banany. Dzisiaj poczułam nieodzowną chęć na banany z grilla aczkolwiek nie posiadam grilla elektrycznego. Zaryzykowałam wrzucić banany ( i jedną gruszkę) do piekarnika i nie wyszło tak najgorzej. Kilka minut poczekałam, banany się zarumieniły i wyciągnęłam. Polałam wszystko stopioną Nutellą  wszamałam razem z rodzicami. Jest to dobra alternatywa wówczas kiedy chce się coś zjeść słodkiego. Wiadomo kiedy złapie głód słodyczy - nie ma mocnych! Smacznie?





2 komentarze:

  1. Hmmm tak średnio to wygląda.Możesz cukrem i cynamonem posypać zawinąć w sreberka będzie jeszcze smaczniej, ale wtedy bez nutteli

    OdpowiedzUsuń